W związku z szybko zmieniającą się sytuacją, a co za tym idzie, z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywołanej koronawirusem, Urząd Gminy Łowicz z dniem 1 grudnia 2021 r. uruchamia ponownie Biuro Obsługi Interesantów, do którego zadań należy przyjmowanie wszelkiego rodzaju korespondencji. Przyjmowanie korespondencji odbywać się będzie na parterze w Urzędzie Gminy(wejście od ulicy Wąskiej). W Biurze Obsługi Interesanta istnieje również możliwość pojedynczej obsługi Interesantów dla spraw, których nie da się rozstrzygnąć telefonicznie lub mailowo.
Osoby przychodzące do urzędu powinny być zaopatrzone w środki ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki osłaniające usta i nos) oraz własne długopisy. Prosimy o zachowanie również właściwych odległości. W Urzędzie Gminy może przebywać jednocześnie 3 Interesantów.
Na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łowicz, w zakładce: Petent, znajdziecie Państwo wzory wniosków dotyczących spraw załatwianych w tutejszym urzędzie. Poniżej link do strony: http://bip.uglowicz.nv.pl/uglowicz . Apelujemy o ograniczenie załatwiania spraw osobiście, pracownicy są przygotowani do załatwiania Państwa spraw w formie telefonicznej i mailowej.
Powyższe decyzje podyktowane są zwiększającym się ryzykiem szybkiego rozprzestrzeniania się „koronawirusa”. Za utrudnienia przepraszamy.
W sprawach nie wymagających osobistej obecności prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów:
Andrzej Barylski |
Wójt Gminy |
46 830 26 32 |
Beata Orzeł |
Sekretarz Gminy |
46 830 26 33 |
Ewelina Płacheta |
Skarbnik Gminy |
46 830 26 42 |
Agnieszka Koza |
dzierżawa, podział działek, klęski żywiołowe, wystawianie faktur za zakup wody i odprowadzanie ścieków |
46 830 26 35 |
Monika Lenarczyk |
planowanie przestrzenne, opieka nad bezdomnymi zwierzętami, odpady, wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów, wymiana źródeł ciepła |
46 830 26 38 |
Anna Kotlarska Barbara Dałek Paulina Rudnicka |
podatek: od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych, akcyza, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
46 830 26 43 |
Robert Żyto
|
gospodarka komunalna: kanalizacja, woda, drogi, rowy, oświetlenie |
46 830 26 45 |
Katarzyna Kędzia
|
zamówienia publiczne, remonty, inwestycje
|
46 830 26 46 |
Jolanta Słoma Marzena Malinger Marta Piotrkowska-Kurczak |
pomoc społeczna
|
46 830 26 48 46 830 26 36 |
Beata Legat Barbara Guzek |
zasiłki i świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, becikowe, 500+ |
46 830 26 57
|
Renata Tokarz
|
pobór i rozliczanie opłat za wodę i ścieki, kasa
|
46 830 26 34 |
Anna Mitręga
|
dowody osobiste, ewidencja ludności, pożytek publiczny |
46 830 26 39 |
Paulina Kraszewska |
działalność gospodarcza, biblioteki, OSP, alkohol, kadry, fundusz sołecki |
46 830 26 39 |
Bogusława Majewska
|
księgowość budżetowa, sprawozdawczość
|
46 830 26 47 |
Renata Pira
|
płace pracowników, podatek VAT
|
46 830 26 41 |
Magdalena Król Jolanta Salamon Sylwester Zimny |
oświata – dotacje, stypendia, szkoły, przedszkola, żłobek, wynagrodzenia – oświata, księgowość budżetowa, sprawozdawczość – oświata |
46 830 26 40
46 830 26 58 |
Anna Kozyra |
promocja gminy, obsługa rady gminy |
46 830 26 44 |
Jarosław Kwiatkowski Bartosz Bończak |
obrona cywilna, zarządzanie kryzysowe program „Czyste powietrze”, deklaracje dot. źródeł ciepła i źródeł spalania paliw |
46 830 26 56 |
Barbara Czubek
|
sekretariat
|
46 830 26 30 |